Доставка и връщане

Пратките изпращаме посредством куриерска фирма SPEEDY. Срокът за доставка е 4 – 5 работни дни. 

Цена на доставката: 

Офис на Еконт

Пратката ще бъде изпратена до избрания от Вас офис на куриера. При този начин на доставка можете да се възползвате от възможността за отваряне на пратката и преглед на съдържанието й.

Сума на поръчката
Цена на доставката
0 - 150,00 лв
5,90 лв
151 - 300,00 лв
4,90 лв
301 - 400,00 лв
3,90 лв
> 400,00 лв
0,00 лв

Еконт

При този начин на доставка можете да се възползвате от възможността за отваряне на пратката и преглед на съдържанието й.

Сума на поръчката
Цена на доставката
0 - 150,00 лв
9,90 лв
151 - 300,00 лв
7,90 лв
301 - 400,00 лв
5,90 лв
> 400,00 лв
0,00 лв

FedEx Priority
Сума на поръчката
Цена на доставката
0 - 200,00 лв
24,00 лв
201 - 400,00 лв
19,00 лв
401 - 600,00 лв
16,00 лв
> 600,00 лв
12,00 лв

DHL Express
Сума на поръчката
Цена на доставката
0 - 200,00 лв
35,00 лв
201 - 400,00 лв
29,00 лв
401 - 600,00 лв
22,00 лв
> 600,00 лв
17,00 лв

 
Плащане с карта - За стоката плащате чрез платежна карта. Приемат се: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. След изпращане на поръчката ще бъдете пренасочени на клиентска зона на банката . Плащането се случва веднага.
Наложен платеж - ECONT - За стоката ще платите на куриера след приемане.

Услуга 'Наложен платеж' се таксува с: 2,99 лв

Колко време ще чакам, докато ми доставите стоката?

При повечето от продуктите, които предлагаме на нашия уебсайт, имаме в нашия вътрешен склад. При тези продукти гарантираме изпращане в същия ден на получаване на поръчката (до 12:00 часа). Тяхната идентификация облекчава синьото означение "На склад". Доставката е 5 работни дни, считано от изпращането.

 За повечето продукти, които в момента нямаме на склад е датата на доставка посочена.  Ако датата на доставка не е посочена, то доставката е обикновено до 7 работни дни. В редки случаи може да се случи, че доставката на стоката от доставчика трае по-дълго от обикновено. За забавянето и приблизителната дата на доставка, ще ви информираме предварително.


Коя транспортна компания ще достави моята поръчка?

Дългосрочно и успешно сътрудничим с куриерската фирма SPEEDY. Вашата стока ще доставят на адреса, който сте посочили в процеса на поръчване.


Ще имам ли възможост да следя къде се намира моята поръчка?

Разбира се, проследяване на поръчката е възможно. След като Вашата поръчка предадем на куриерната компания, ще изпратиме на вашия е-мейлов адрес потвърждение за експедирането на стоката заедно с линк, на който след въвеждане на номера на подаване, можете да следите движението на пакета. Състоянието на обработка и доставка на поръчката можете по всяко време да проверите на вашия клиентски акаунт.


Стоката е повредена, какво трябва да направя?

На първо място, приемете нашите искрени извинения. Въпреки старателното опаковане, стоката в редки случаи по време на транспортиране, върху което нямаме пряко въздействие, да се повреди.

Ако стоката е повредена, веднага след установяването се свържете с нас по електронната поща на адрес info@irisimo.bg. В информацията опишете възможно най-точно детайлите и размера на щетите и ако имате възможност, приложете снимка, на която се вижда ясно дефекта. Впоследствие, в съответствие с нашите инструкции, опаковайте стоката в оригиналната опаковка, в която поставете нейното комплектно съдържание, и я изпратете на нашия адрес.

След оценка на щетите и признаването на вашия иск, в рамките на седем работни дни от датата на получаване на пратката ще бъде същият продукт изпратен на вашия адрес или ще бъдат върнати парите. Разходите, свързани с транспорта на повредената стока и разходите за изпращането на новия продукт са напълно на наши разноски.  


Мога ли да върна поръчената стока?

Ясно е, че можете. На връщане на стоката имате 30 дневен срок от връчването му. Ако се случи, че продукта, който сте поръчали от нас не е по ваш вкус, или поради някаква причина не ви удовлетворява, без риск можете да ни го изпратите обратно.

Веднага след получаването на стоката, която сте решили да върнете, ще проверим нейното състояние и ако продуктът не показва следи от носене, не е повреден и неговата опаковка  е камплектна, ще пристъпиме към връщане на парите на банковата ви сметка. Ако стоката не е върната в оригиналната опаковка, с липсващи документи и етикети, на нея са забележими следи от употреба или е повредена по друг начин, запазваме си правото да откажем връщането на дадената стока.

Моля, обърнете внимание, че разходите свързани с доставката на стоката на нашия адрес, се заплащат от клиента. За щети или загуба на стоката по време на превоза, нашата компания не носи последствия. Затова винаги, заради евентуална рекламация към превозвача, запазете пощенската разписка от пратката.


Мога ли продукта да заменя за друг, който предлагате?

Променили сте си мнението и бихте желали да замените продукта за друг от нашата гама? Никакъв проблем. Достатъчно е да ни изпратите продукта, за който нямате интерес, обратно и да зададете нова поръчка с избрания от вас артикул като в забележката посочете номера на първоначалната поръчка и текста: Изпращам за замяна.

Веднага след получаването на продукта, който сте решили да замените, ще проверим неговото състояние и, ако продуктът не показва следи от носене, не е повреден и неговата опаковка е комплектна, ще пристъпим веднага към изпращане на новия избран продукт. Ако стоката не е върната в оригиналната опаковка, с липсващи документи и етикети върху него са забележими следи от употреба или е повредена по друг начин, запазваме си правото да откажем замяна на стоката.


На какъв адрес трябва да изпратя стоката?

Ако искате да върнете или замените стокате, можете да го направите безплатно. За да поръчате транспорт на наша сметка, продължете ТУК.
Ако искате да направите рекламация на стоката, продължете да подавате рекламацията онлайн ТУК.
След изпращане на формуляра за рекламация, поръчайте безплатен транспорт ТУК.

Изтеглете формуляри: Формуляр за оттегляне от договора | Формуляр за замяна на стоката

Премини към въвеждане на рекламацията онлайн >>>


За колко време ще ми върнете парите?

Връщане на парите на вашата банковата сметка трае в стандартните случаи не повече от 14 работни дни. Веднага след като се провери съдържанието на пакета, състоянието на стоката и одобрение на правото за връщане на парите, ще пристъпиме към връщане на плащането. Парите би трябвало да получите по сметка в зависимост от вида на плащателната/кредитната карта и условията на вашата банка, в рамките на пет или шест работни дни от получаване на потвърждението по електронната поща за началото на процеса на възстановяване.